Mentala utsläpp

En förskönande omskrivning

Min 5:e prisade blogg

Kategori: Fritt svävande tankar

Jag kom av mig i detta med att prisa 7 bloggar (se
http://jesterdaze.webblogg.se/2008/august/prisad.html
för att förstå bakgrunden), men tar tag i det nu igen:

Min 5:e prisade blogg är
Dubblabudskap - Ms Mybell från Storstaden och Mr Kritisk från Lapphelvetet tycker till

Motivering:

En intressant och personlig blogg, som till skillnad från många av de bloggar som av någon anledning blir "framgångsrika" har en hel del substans och allvar i sig, på ett bra, tänk- och läsvärt sätt.  Jag återkommer med jämna mellanrum, och gör det gärna.

KOMMENTARER:

  • mr Kritisk säger:
    2009-01-18 | 19:25:58
    Bloggadress: http://dubblabudskap.wordpress.com/

    Tackar för det, får se om jag göra samma sak och nominerar 7 bloggar, känns lite som ett kedjebrev och dom brukar jag inte följa

  • jesterdaze säger:
    2009-01-18 | 21:53:38
    Bloggadress: http://jesterdaze.webblogg.se/

    Jag svarar både här och i en kommetar den blogg jag prisat (bloggar är inte bra för tvåvägskommunikation, såvida man inte ständigt läser andra personers kommentarer, även på inaktuella inlägg)



    Det klart att det ÄR ett kedjebrev, rent tekniskt. Jag ignorerar av princip alltid sådana, men just i detta fall så kände jag att jag hade några jag ville uppmärksamma, och gjorde ett (som jag hoppas) enda undantag.



    Jag kommer inte hålla det emot dig/er om du/ni inte för det vidare alls, hela poängen var bara att ge just ER blogg en lite eloge.



    För övrigt, 7 ^12 = 13 miljarder, så om kedjebrevet lever i sju generationer, och alla skickar vidare, så har alla på hela jorden och fler därtill fått ett pris. Jag hoppas det stannar av innan dess, annars blir det lite....urvattnat.

Kommentera inlägget här: