Mentala utsläpp

En förskönande omskrivning

Stor Platt-TV = mer filmnjutning?

Kategori: Fritt svävande tankar

Möjligen i motsats till mitt tidigare kritiska inlägg om minilaptops, så måste jag säga att större TV-apparater berikar filmtittandet. Jag blev nyligen med 42-tums platt-tv, och kan inte annat än medge att filmtittande fått en något annan dimension än tidigare. Förvisso kan man hävda att det bara  minskar behovet av att gå på bio, döär man VERKLIGEN ser på film, och därmed är negativt, men jag tror inte det. Så sällan som jag går på bio så kan det inte bli mindre. Däremot ser jag nu på mer film än förut, med större njutning.

KOMMENTARER:

  • mr Kritisk säger:
    2008-12-29 | 17:09:49
    Bloggadress: http://dubblabudskap.wordpress.com/

    En större bild ger mer av film, det är konstaterat både av amatörer och professionella. Så njut av din Tv och om du inte har det skaffa ett bra surrond system till det.

Kommentera inlägget här: