Mentala utsläpp

En förskönande omskrivning

Toalettvåld

Kategori: Fritt svävande tankar

Min toalett är en plats för massakrer och andra hemska tilldragelser.  Hör bara på detta:

Vid ett tillfälle sprang en förkyld 9-åring in på toaletten. Efter lite nysande, och en märkligt lång vistelse därinne, kom hon ut igen. Efter ett tag upptäckte någon att hon blödde näsblod, och hon sa "ja, jag vet". Det kunde varit slut där, om jag inte senare gått in på toaletten, och upptäckt en massa små röda prickar i taket och högt upp på väggarna. Det lilla livet hade nyst med blod i näsan, och försökt torka rent där hon nådde....men till taket nådde hon inte.

Nästa historia: Jag hittade häromsistens en sax, en polygrip och en ansenlig mängd blod på handfatet. Sambandet stod klart när en 11-åring kom och avkrävde mig 10 kr för en "tappad" tand.

Vad som sker därinne när jag inte vet, vill jag nog inte veta.

KOMMENTARER:

  • hej :) säger:
    2006-01-06 | 23:46:19

    funderat på att gå med i svenska kyrkan eller nåt lille vän?:=)

  • jesterdaze säger:
    2006-01-06 | 23:56:13
    Bloggadress: http://jesterdaze.webblogg,se

    Jag förmodar att detta är ett meningslöst spam-inlägg, och fattar inte att nån orkar. Är det det inte, så vore jag tacksam för en förklaring av poängen

Kommentera inlägget här: